המכללה האקדמית נתניה

צור קשרלייעוץ והכוונה התקשרו 072-3310180

mobileIconLink

בדרך לתואר השני במנהל עסקים עוברים במרכז למצוינות

artamir (440)

תכנית לימודי תואר שני במנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה, הנחשבת לאחת מתכניות הלימודים המגוונות והאיכותיות בעולם האקדמי בישראל, דוגלת בחיבור תיאוריה עם פרקטיקה וביצירת אינטגרציה בין האקדמיה לבין דרישות עולם העסקים.

לשם קידום השילוב בין העולם האקדמי לבין עולם העסקים על גווניו השונים, הקימה לפני כ- 15 שנה המכללה האקדמית נתניה את המרכז למצוינות, בהנהלתה של ד"ר אביבה אדלר, האחראי על פיתוח קשרי אקדמיה ותעשייה, ופועל במספר מישורים, הן מול גופים עסקיים מובילים במשק והן מול אנשי האקדמיה והסטודנטים.

עבור אלו מכם ששומעים על המרכז לראשונה, אספנו 10 עובדות על המרכז למצוינות ועל פרויקט המצוינות שלו, שהופכות את הסטודנטים המשתתפים בפרויקט למובילי הקשר בין האקדמיה לתעשייה:

1. לחבר בין האקדמיה לבין עולם העסקים

המרכז למצוינות הוקם לפני כ- 15 שנה במטרה לפתח מערכות קשרים ושיתוף פעולה עם חברות וגופים מובילים במשק הישראלי, ולשלב בין העולם העסקי והעולם האקדמי.

2. להמיר את פרויקט הגמר בתואר השני בפרויקט מצוינות מעשי בחברה עסקית

הנהנים העיקריים מפעילותו הברוכה של המרכז הם הסטודנטים לתואר שני במנהל עסקים של המכללה אקדמית נתניה, להם ניתנת האפשרות להשתלב בפרויקט המצוינות החל משנת הלימודים השלישית, ולהמיר את פרויקט הגמר בחלק מההתמחויות בפרויקט מצוינות – פרויקט מעשי אותו יבצעו באחת החברות העסקיות המובילות במשק.

3. להתמודד עם בעיות עסקיות בזמן אמת

ההשתתפות בפרויקט מצוינות מייצגת עבור הסטודנט הזדמנות נדירה להשתלב באחת מהחברות העסקיות או הגופים המובילים במשק ולבצע בהם פרויקט מעשי. במהלך פרויקט המצוינות לומדים הסטודנטים להתמודד עם בעיות עסקיות בזמן אמת הדורשות פתרון בטווח קצר, ולהשתמש בכלים העומדים לרשותם על מנת לספק פתרונות לבעיות אלו.

4. ליהנות מחוות דעת מקצועית מסביב לשעון

הסטודנטים המבצעים פרויקט מצוינות באחת מהחברות המובילות, מקבלים הנחייה צמודה משולבת ממנהל בכיר בחברה ומאיש אקדמיה בכיר מהמכללה, במקביל. כך שבכל עת במהלך ביצוע הפרויקט הם נהנים מחוות דעת אקדמית וייעוץ מקצועי וזוכים להיחשף לתובנותיהם האקדמיות וניסיונם העסקי העשיר גם יחד, המכוונים אותם לקראת התמודדות נכונה ומציאת פתרונות יעילים.

5. לבסס מערכת קשרים ענפה לעתיד

ביצוע פרויקט המצוינות מהווה עבור הסטודנטים הזדמנות מצוינת ליצירת נטוורקינג בקרב בעלי תפקידים ניהוליים בחברות המובילות במשק ובארגונים הגדולים הנמצאים בליבת העשייה העסקית, וכך להגדיל את קשריהם העסקיים ולהרחיב את מעגל העמיתים עימם יעבדו בהמשך, ועשויים לתרום לפיתוח הקריירה האישית.

6. ליהנות ממלגת מצוינות

למשתתפי פרויקט המצוינות ניתנת האפשרות לקבלת מלגה, הממומנת באופן משותף על ידי המכללה והחברה בה מתבצע הפרויקט, המלגה מוענקת על סמך קריטריונים קבועים.

7. לעבוד עם החברות המובילות והגופים הגדולים במשק

פרויקט המצוינות נערך בשיתוף פעולה עם מספר רב של ארגונים בולטים בשוק הישראלי, ביניהם ניתן למצוא, בין השאר, את מוטורולה ישראל, כתר, ישרוטל, סנו, לוריאל, מקורות, אפריקה-ישראל, וויליפוד, מרחב-חמת, אלביט, בית התפוצות, טרנספוט ועוד.

8. ללמוד מהטובים ביותר

מנחה פרויקט המצוינות הוא ד"ר גדי רביד, דיקן ביה"ס למנהל עסקים ומומחה בתחום השיווק.

9. לזכות בתעודת מצוינות

בגמר פרויקט המצוינות מוענקות לסטודנטים שעמדו בכל דרישות הפרויקט, תעודות "בוגר תכנית המצוינות" מהמכללה האקדמית נתניה ומהחברה בה בוצע הפרויקט.

10. ליהנות מיתרון משמעותי בשוק

פרויקט המצוינות מעשיר את הסטודנטים המשתתפים בו בידע ובכלים מעשיים המעניקים להם יתרון משמעותי על פני סטודנטים אחרים אל מול דרישות העבודה במשק הגלובלי, ומשרתים אותם בהמשך התפתחות עתידם המקצועי.

digital marketing by ATOMI
09-3720048
השאר פרטים