המכללה האקדמית נתניה

צור קשרלייעוץ והכוונה התקשרו 072-3310180

mobileIconLink

לא רק טלוויזיה- כל החידושים בלימודי תקשורת

shutterstock_314

כל החידושים בלימודי התקשורת

כשחושבים על לימודי תקשורת, המחשבה הראשונה שעולה בראשם של רבים היא לימודי עיתונות או טלוויזיה, אך האמת היא שתואר ראשון בתקשורת הוא כבר מזמן הרבה יותר מכך.

בשנים האחרונות עולם התקשורת הולך ומתפתח וערוצי תקשורת חדשים נפתחים כל הזמן. ההתפתחות הטכנולוגית ועידן המדיה הדיגיטלית הופכים את עולם התקשורת לדינמי יותר וזמין יותר, אך יחד עם זאת גם תובעני יותר.

עידן המדיה הדיגיטלית מחייב את בתי הספר לתקשורת להקנות לכלל הסטודנטים הכרות מקיפה עם שלל אמצעי התקשורת והכיוונים הפרקטיים על מנת להכין את הסטודנט לדינאמיות של שוק התקשורת. לצורך השגת מטרה זו, הורחבו לימודי התקשורת עם הזמן, ואל העיתונות הכתובה והתקשורת המשודרת, נוספו ערוצי תקשורת רבים ומגוונים, אשר הופכים את התואר לאחד התארים הדינאמיים והמקיפים ביותר מבחינת חומר הלימוד.

עולם התקשורת מתקדם ומתפתח בקצב מהיר ומתאים את עצמו לשינויים הטכנולוגים והחברתיים. תואר ראשון בתקשורת של המכללה האקדמית נתניה צועד עם הזמן וממשיך לחדש עם סדנאות וקורסים המכשירים את הסטודנטים להתמודדות עם התהליכים המתרחשים בתחום:

מדיה חברתית

הרשתות החברתיות תפסו מקום נכבד בחיינו והפכו לחלק בלתי נפרד משגרת היום יום שלו. באמצעות הרשתות החברתיות אנו מתקשרים עם גופים ציבוריים ועסקיים, כמו גם עם החברים ובני המשפחה. במסגרת התואר הראשון בתקשורת לומדים הסטודנטים כיצד להשתמש במדיה החברתית כערוץ תקשורת לכל דבר, ולנצל את כוחה ליצירת תכנים והעברת מסרים:

פרסום ושיווק ברשתות החברתיות כמו תחומים רבים, גם תחומי הפרסום והשיווק עשו את דרכם אל הרשתות החברתיות. תלמידי תואר ראשון בתקשורת נחשפים לעולם הפרסום והשיווק ברשת החברתית ולומדים להכיר את הדרכים למקסם את הקשר בין השניים. במסגרת הלימודים, מיטב המומחים בתחומם מספקים לסטודנטים ארגז כלים דיגיטלי לפרסום ולשיווק אפקטיבי במדיה החברתית, הכולל כלים מעשיים חדשים לשיווק ופרסום בעולם המתחדש תדיר. הסטודנטים לומדים להכיר את התהליכים הדינמיים בשוק השיווק והפרסום במדיה החברתית, את אפיקי השיווק בפייסבוק ואת הפרסום הממומן ולומדים לנצל אותם ליצירת השילוב הנכון ביותר לשיווק.

טלוויזיה בעידן הרשתות החברתיות – מהפכת הרשתות החברתיות לא פסחה גם על תחום הטלוויזיה, אשר עושה שימוש ביתרונות של הרשתות החברתיות על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשילוב בין השתיים. סדנא ייחודית במכללה האקדמית נתניה מכשירה את הסטודנטים לשילוב רשתות חברתיות, אתרים ומנועי חיפוש בתוכניות הטלוויזיה: ממהדורות חדשות ותוכניות תחקיר ודוקו דרך ריאליטי, דרמה ומשדרים מיוחדים בשידור חי. במסגרת הסדנא מתוודעים הסטודנטים למדיות הרלוונטיות, לאופי השימוש בהן, הפוטנציאל והסכנות ומתנסים בעבודה בכל השלבים – מהתחקיר המקדים ועד השידור חי.

סלולר

הטלפונים החכמים הניחו את העולם בכף ידינו והפכו את המכשיר הסלולרי שלנו לעמדת תקשורת אישית ומתוחכמת, המקשרת בינינו לבין העולם. לימודי תואר ראשון בתקשורת מתייחסים אל המכשיר הסלולרי כאל ערוץ תקשורת לכל דבר, ומציעים מגוון קורסים וסדנאות ששמות דגש על העולם הסלולרי, החל מפיתוח אפליקציות לסלולר ועד לפרסום ושיווק באמצעות הסלולר.

פיתוח אפליקציות לסלולר – במסגרת הלימודים לומדים הסטודנטים אפיון ופיתוח אפליקציות לסלולר, ומתנסים במגוון כלים מתקדמים לכתיבת אתרים ואפליקציות ללא צורך בידע בעולם התכנות הממוחשב.

 

מנועי החיפוש

מנועי החיפוש כבר מזמן החליפו את ספרי הטלפונים, האינדקסים והאתרים השונים, שסייעו במציאת מידע באינטרנט, והפכו לשער אל האינטרנט עבור אנשים רבים. במסגרת לימודי התקשורת לומדים הסטודנטים קידום אתרים בגוגל ויצירת קמפיינים שיווקיים ושיווק באמצעות גוגל אדוורדס.

 

 

digital marketing by ATOMI
09-3720048
השאר פרטים