המכללה האקדמית נתניה

צור קשרלייעוץ והכוונה התקשרו 072-3310180

mobileIconLink

ללמוד להפוך טכנולוגיות מדיה לתוצאות

תואר שני מכוון לפרקטיקה בזירה הדיגיטלית

יש רק מסלול אקדמי אחד לתואר שני עם התמחות בשיווק במדיה דיגיטלית שממנו יוצאים מומחים בשיווק ופרסום באינטרנט ובסלולר, קידום בגוגל, מסחר אלקטרוני וניהול קמפיינים דיגיטליים. חושבים על תואר שני בתקשורת? תחשבו AdTech

היום, כאשר כל מודעת דרושים בשוק העבודה כוללת ביטויים כמו 'חיות רשת' ו'אשף שיווק דיגיטלי', ברור שעולם השיווק והפרסום עבר לדיגיטל, ומי שלא עבר יחד איתו מפרסום אנלוגי לתוכן דיגיטלי – נשאר מאחור. עולם השיווק החדש מתקדם בקצב מהיר, ומחייב הבנה בפרפורמנס, פרסום פרסונלי, רב-ערוצי, מבוסס תוכן, דאטה וקהלים. אם המשפט הזה נשמע לכם כמו סינית – אתם כנראה לא עומדים בקצב… בדיוק בשבילכם נולד התואר השני בתקשורת במכללה האקדמית נתניה, היחיד בארץ עם התמחות בטכנולוגיות מדיה מתקדמות. זה המקום שילמד אתכם כל מה שרציתם לדעת על פרסום באינטרנט ובסלולר, קידום ממומן ואורגני, שיווק באמצעות תוכן, עמודי נחיתה, מסחר אלקטרוני ומה לא. אלו לא עוד לימודי תעודה או קורס לשעות הפנאי, אלא תואר שני מקיף ויוקרתי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, ומיועד לקבוצה נבחרת של סטודנטים המיועדים להוביל את תחום השיווק הדיגיטלי בישראל.

למידע נוסף על לימודי תואר שני בתקשורת בהתמחות AdTech, לחצו כאן >>

המסלול הכי עדכני באקדמיה

"השיווק הדיגיטלי היום הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של כל מותג ועסק", אומר פרופ' מוטי נייגר, דיקן בית הספר לתקשורת במכללה האקדמית נתניה. "הטכנולוגיות המתקדמות שיש היום משנות לחלוטין את האופן שבו עולם השיווק והפרסום מתנהל, ולכן צריך להסתכל עליו במבט פרקטי. לתת לסטודנט כלים מעשיים בתחום, ללמד אותו על מערכות גוגל אדוורדס ודאבלקליק, קניית שטחי פרסום באינטרנט, פילוח קהלים, פייסבוק וכל מה שמומחי שיווק צריכים היום בשוק העבודה". ואכן, זהו המוסד האקדמי היחיד שבמערכת השעות שלו תוכלו למצוא סדנאות מעשיות ומאסטר-קלאס עם ראשי תעשיית השיווק וההייטק בארץ, ומפגשים קבועים עם מובילים בפרסום ויחסי ציבור מהחברות והארגונים הבולטים בישראל. כל אלו מכינים את הסטודנטים לעבודה שאחרי התואר, ומספקים להם גם הבנה של השוק, גם ידע מעשי מהבכירים בתחום וגם היכרות עם אנשי מפתח. יחד עם קורסים תיאורטיים וסמינרים מחקריים המחוברים לשטח, המסלול הזה מסתמן כתואר השני בתקשורת הכי עדכני והכי מבוקש באקדמיה.

המכללה האקדמית נתניה מעניקה תואר שני בתקשורת (Master of Communication) מזה כעשור. המסלול החדש, מעניק לבוגריו תואר שני בתקשורת עם התמחות ייחודית בטכנולוגיית מדיה חדשות, שיווק ופרסום. כאשר משרדי הפרסום ומנהלי השיווק מחפשים מומחי שיווק דיגיטלי, הם פונים בדיוק לבוגרי המסלול הזה: בעלי תואר שני בתקשורת המעוניינים להשתלב בעולם השיווק הדיגיטלי והניו-מדיה וכן לעובדים בתעשיית השיווק, הפרסום ויחסי הציבור שרוצים לעמוד בקצב ולקבל את הידע שחסר להם, לצד התנסות מעשית בתחום.

למידע נוסף על לימודי תואר שני בתקשורת בהתמחות AdTech, כנסו לאתר מכללת נתניה >>

לומדים איך לעשות את הדברים אחרת

ויכוח ידוע בתחום התקשורת מנסה לתת תשובה לשאלה האם התקשורת משקפת את המציאות החברתית או דווקא מעצבת אותה. בדיגיטל התשובה לשאלה הזו נפתרה מזמן. התנהגות הצרכנים מוכתבת ונקבעת מתוך התפתחות הטכנולוגיה, ולא להיפך. הסמארטפונים, הזמינות המקוונת, הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש – שינו את חיינו ואת הדרך שבה אנו צורכים תקשורת וכל דבר אחר בחיים, בעצם.

"שיטות השיווק והפרסום באינטרנט שונות משיטות השיווק המסורתי, והשיווק הדיגיטלי לא מסתכם בבאנרים פרסומיים כמו בעבר", מסביר פרופ' נייגר. "הוא כולל היום כל כך הרבה מרכיבים, כמו מידע על צרכנים, התמודדות עם תחרות, יצירת שיח ברשת, מהלכים מקוריים שמחפשים איך לעשות את הדברים אחרת והגעה אל הלקוח בכל האמצעים הטכנולוגיים שמקיפים אותו". לכן, במהלך התואר ילמדו הסטודנטים על פרסום אינטראקטיבי, קריאייטיב, ניהול קמפיינים וניהול רשתות חברתיות, מסחר אלקטרוני, כלים למדידה וקידום שיווקי, ועוד היבטים של שיווק באמצעות המחשב והסמארטפון, אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות. כל אלה מחייבים הבנה מעמיקה גם בשיווק וגם בטכנולוגיה, ומכאן ייחודו של המסלול, שגם השיעורים התיאורטיים בו מכוונים לשאלות הכי בוערות בתעשייה.

"לעשות את הדברים אחרת היא לא רק אבן דרך להצלחה בשיווק בעידן הדיגיטלי, היא גם המוטו שלנו במסלול החדשני ביותר בלימודי תקשורת, המותאם לדרישות שוק העבודה ולטכנולוגיה המשתנה ללא הרף", מוסיף פרופ' נייגר, ומסביר ש"הלימודים מרוכזים ליום אחד בשבוע ומתקיימים בשעות אחר הצהריים והערב, במשך ארבעה סמסטרים רצופים. המסלול כולו מותאם ללוחות הזמנים של אנשי התעשייה, ומאפשר לימודים במקביל לעבודה. המשמעות היא שתוך מעט יותר משנה קלנדרית אחת מסיימים את התואר השני".

כולם שואפים להגיע רחוק, בטח גם אתם. אבל יש מקום אחד שבו רחוק הוא מילה גסה, וזהו עמוד התוצאות במנועי החיפוש. אם אתם רוצים להגיע רחוק, אבל לדעת איך מביאים את הלקוחות שלכם הכי קרוב לראש הדף – בואו ללמוד מהטובים ביותר איך עושים את זה.

מעוניינים לדעת עוד על לימודי תואר שני בתקשורת בהתמחות AdTech, לחצו כאן >>

digital marketing by ATOMI
09-3720048
השאר פרטים